На ремонтну базу КТС надійшов електричний навантажувач Linde E30.

На цей навантажувач раніше ми поставили італійську тягову акумуляторну батарею преміум класу - FAAM.  АКБ FAAM відрізняються високою якістю і більше 7 років зберігають високу залишкову ємність. FAAM відрізняється від своїх конкурентів не тільки надсучасними виробничими потужностями, що знаходяться в Італії, але і  своєю потужною науково-інженерною базою з багаторічним досвідом проектування першокласних батарей різного типу.

Яка б не була якісна свинцева батарея,  вона вимагає  дві речі: 1. правильної експлуатації; 2.регулярного фахового обслуговування. Без дотримання цих двох правил ваша батарея вже за достатньо короткий період часу може вийти з ладу. Причому правильна експлуатація набагато важливіша, від подальшого обслуговування сторонніми фахівцями. Правильно експлуатуючи АКБ ви можете запобігти багатьом проблемам в майбутньому.

Тому на конкретному прикладу ми  хочемо показати, як потрібно, і як не бажано експлуатувати тягову свинцеву батарею.

Батарея на навантажувачі Linde візуально виглядала не дуже презентабельно, хоча їй і було не більше одного року.  Одного погляду на батарею вистачило для того, щоб сказати, що батарея експлуатувалась, м`яко кажучи, не зовсім правильно. Вся поверхня банок батареї залита еклектролітом і покрита шаром бруду. Якщо електроліт є зверху банок, то очевидно, що короб залитий електролітом. Потрібно розуміти, що електроліт дуже їдкий, і якщо у вас дуже старий, або пошкоджений до металу короб, то у вас будуть проблеми не тільки з батареєю, але і з навантажувачем в цілому.  Пошкоджений короб викликає замикання батареї, вона швидше розряджається, гріється і може спалити електрообладнання навантажувача. Все це і відбулося на навантажувачі Linde E30. Банки почали просідати і два  з трьох блоків виявились згорівшими.

Спеціалістами КТС батарея була демонтована з навантажувача, банки вийняті з короба і помиті. Старий короб вже не підлягав ремонту, адже метал практично по всьому коробу був розїдений кислотою. Тому короб замінили на новий.

Батарею зібрали і повністю протестували. Перевірено всі перемички і кабелі. Все було ретельно прикручено, адже втрата контакту між банками в перемичках, чи болтових зєднаннях дуже небезпечна і через неї навантажувач може вийти з ладу, тому до цієї справи потрібно відноситись дуже ретельно. 

Оскільки це була батарея FAAM, то її ємність вдалось повернути майже до паспортних даних.

Для запобігання виливання електролиту з АКБ потрібно дотримуватись наступних простих правил:

  • доливати дистильовану воду в батарею тільки після заряду

  • заряджати батарею тільки відповідним, саме до цієї батареї, зарядним пристроєм

Для спрощення обслуговування АКБ ми радимо всім клієнтм встановлювати систему центрального доливу води  - Акваматик. Це просте в використанні обладнання допомагає завжди тримати рівень електроліту в нормі і запобігти випадковому переливанню дистильованої води на батарею. До того ж акваматик заощадить вашому акаумуляторнику немало часу на обслуговування акумуляторних батарей.

Тягова батарея після обслуговування на КТС виглядає не тільки, як нова, але і працює, як нова!

Для замовлення послуги обслуговування тягової батареї у компанії КТС ви можете зателефонувавши по телефону 044 303-99-85, або звязавшись з менеджером з Контактів.