На ремонтну базу КТС надійшов електричний навантажувач Linde E30.
На цей навантажувач раніше ми поставили італійську тягову акумуляторну батарею преміум класу - FAAM. АКБ FAAM відрізняються високою якістю і більше 7 років зберігають високу залишкову ємність. FAAM відрізняється від своїх конкурентів не тільки надсучасними виробничими потужностями, що знаходяться в Італії, але і своєю потужною науково-інженерною базою з багаторічним досвідом проектування першокласних батарей різного типу.
Яка б не була якісна свинцева батарея, вона вимагає дві речі: 1. правильної експлуатації; 2.регулярного фахового обслуговування. Без дотримання цих двох правил ваша батарея вже за достатньо короткий період часу може вийти з ладу. Причому правильна експлуатація набагато важливіша, від подальшого обслуговування сторонніми фахівцями. Правильно експлуатуючи АКБ ви можете запобігти багатьом проблемам в майбутньому.
Тому на конкретному прикладу ми хочемо показати, як потрібно, і як не бажано експлуатувати тягову свинцеву батарею.
Батарея на навантажувачі Linde візуально виглядала не дуже презентабельно, хоча їй і було не більше одного року. Одного погляду на батарею вистачило для того, щоб сказати, що батарея експлуатувалась, м`яко кажучи, не зовсім правильно. Вся поверхня банок батареї залита еклектролітом і покрита шаром бруду. Якщо електроліт є зверху банок, то очевидно, що короб залитий електролітом. Потрібно розуміти, що електроліт дуже їдкий, і якщо у вас дуже старий, або пошкоджений до металу короб, то у вас будуть проблеми не тільки з батареєю, але і з навантажувачем в цілому. Пошкоджений короб викликає замикання батареї, вона швидше розряджається, гріється і може спалити електрообладнання навантажувача. Все це і відбулося на навантажувачі Linde E30. Банки почали просідати і два з трьох блоків виявились згорівшими.
Спеціалістами КТС батарея була демонтована з навантажувача, банки вийняті з короба і помиті. Старий короб вже не підлягав ремонту, адже метал практично по всьому коробу був розїдений кислотою. Тому короб замінили на новий.
Батарею зібрали і повністю протестували. Перевірено всі перемички і кабелі. Все було ретельно прикручено, адже втрата контакту між банками в перемичках, чи болтових зєднаннях дуже небезпечна і через неї навантажувач може вийти з ладу, тому до цієї справи потрібно відноситись дуже ретельно.
Оскільки це була батарея FAAM, то її ємність вдалось повернути майже до паспортних даних.
Для запобігання виливання електролиту з АКБ потрібно дотримуватись наступних простих правил:
-
доливати дистильовану воду в батарею тільки після заряду
-
заряджати батарею тільки відповідним, саме до цієї батареї, зарядним пристроєм
Для спрощення обслуговування АКБ ми радимо всім клієнтм встановлювати систему центрального доливу води - Акваматик. Це просте в використанні обладнання допомагає завжди тримати рівень електроліту в нормі і запобігти випадковому переливанню дистильованої води на батарею. До того ж акваматик заощадить вашому акаумуляторнику немало часу на обслуговування акумуляторних батарей.
Тягова батарея після обслуговування на КТС виглядає не тільки, як нова, але і працює, як нова!
Для замовлення послуги обслуговування тягової батареї у компанії КТС ви можете зателефонувавши по телефону 044 303-99-85, або звязавшись з менеджером з Контактів.