Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 09:00–18:00

Без перерв

0
Мій кошик

Електричний вилковий навантажувач

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою спочатку нові
Відображення:

Електричний вилковий автонавантажувач

Сьогодні стає все більш очевидно, що майбутнє за електричними транспортними засобами. Не стала виключенням і спеціальна техніка, така як електричні вилкові навантажувачі. Хоча електронавантажувачі вже існують десятки років, але найбільший поштовх до розвитку вони отримали саме в останні 5-10 років. Електричний навантажувач - це технологічний транспорт призначений для навантажувально-розвантажувальних робіт на складах, портах, виробництвах... Електрокари приводяться в рух електричними моторами, що живляться від тягових батарей, або безпосередньо від мережі. Купити вилковий електричний навантажувач, замість дизельного, чи газового - це не тільки задоволення потреб власного підприємства сучасним і технологічним транспортом, але і інвестиція в майбутнє.

 

Виробники електричних навантажувачів

Оскільки, на відміну від того ж автотранспорту, виробництво електричних навантажувачів налічує вже десятки років, то з їх виробниками картина ясніша, оскільки нових, революційних, гравців на ринку не з`явилося. Виробляють електронавантажувачі ті ж компанії, що і газові та дизельні. Основні гравці тут ті ж самі: німецькі Linde, Still, Jungheinrich; американці: Cat, Crown, Hyster, Yale; японці: Toyota, Mitsubishi, Nissan; ну і безліч китайців. Доречі, якщо в дизельних та газових навантажувачах китайці вже відстали від своїх західних колег здається назавжди, то в електричній техніці  вони йдуть дуже близько. Звісно, гарна китайська техніка вже не буде суттево дешевша за європейську, чи японську.

Загалом, електричні навантажувачі мало відрізняються від виробника до виробника. Немає технологічно складних ДВЗ, та трансмісій.

 

Вантажопідйомність електричних навантажувачів

Якщо раніше електричні навантажувачі здебільшого були малотонажні і трьохтонний був великою рідкістю, то сьогодні зустріти 15 тонний електронавантажувач не така вже і рідкість. А взагалі вже є електричні навантажувачі на 32 тонни і більше. Закінчились часи домінування дизельних важкотонних навантажувачів,  їх місце, вже дуже  стрімко займають електричні навантажувачі.

Мачта електричного навантажувача

Електронавантажувачі обладнують трьома основними видами мачт: стандартна, дуплекс та триплекс. З мачтами все теж саме, що і з мачтами на дизелях та газовиках,  конструкційно вони такі ж самі .

Стандартна мачта має перевагу в своїй простоті та огляді оператора,  дуплексна та триплексна - незамінні при обмеженому просторі.

 

Конструктив електричного навантажувача

Принципова конструкційна різниця електронавантажувачів від навантажувачів з ДВЗ - це наявність трьохопорних варіантів. Якщо раніще трьохопорні дизеля чи газовики ще можна було зустріти, то зараз це музейні експонати. Трьохопорні електронавантажувачі купують там, де потрібна підвищена маневровість. Радіус розвороту в них менший, ніж у чотириопорних. Вантажопідйомність трьохопорок обмежується 2-2,5 тоннами. Ще трьохопорні навантажувачі  бувають як пердньо, так і задньопривідні, чого в чотирьохопорних не зустрічається. Піонером у виробництві задньопривідних трьохопорних навантажувачах є компанія Still з її моделями R50, та більш новою RX50.

Переваги та недоліки електричного навантажувача

Переваги електричного навантажувача:

  • відсутність вихлопних газів, що дозволяє працювати в закритих приміщеннях;

  • відсутність вібрації;

  • низька вартість години роботи.

Недоліки електричного навантажувача

  • швидкість зарядки на сьогодні ще є проблемою для електронавантажувачів. Деякі підприємства вирішують цю проблему заміною посаджених батарей на заряджені і так по колу, але це дорого і не дуже швидко;

  • Потреба в акумуляторній кімнаті.  Вже є рішення, як можна відійти від цієї проблеми - купівля навантажувачів на літієвих батареях;

  • Ресурс тягової АКБ. Батарею в навантажувачі не можна залишити, як дизель на роки, а потім завести і почати працювати. Батарея вимагає постійного догляду і зарядки. Вартість АКБ на сьогодні достатньо висока, і у випадках з бу технікою може коштувати дорожче самого навантажувача.

 

Тягові акумуляторні батареї для навантажувачів

Останні роки стався бурхливий розвиток тягових батарей.  Якщо у вас раніше не було вибору, яку батарею купувати, то сьогодні ви можете вибирати, що підходить під ваші задлачі і бюджет. Свинцево-кислотні, лужні, гелеві, літієві та інші. Всі вони підходять до навантажувальної техніки, єдине, що вам скоріше за все доведеться змінити - це зарядний пристрій.

 

Електричний навантажувач з наробком

Ринок електричних навантажувачів з наробком сьогодні дуже динамічно розвивається. Не секрет, що новий еллектронавантажувач дуже дороге задоволення, і дуже часто не оправдане, особливо для невеликих підприємств. В таких випадках бу навантажувальна техніка - гарна альтернатива. Ресурс електричних навантажувачів дуже великий. В них відсутній ДВЗ та коробки перемикання передач, які є в дизельних та газових навантажувачіах і є основним джерелом дорогих поломок. Найдорожча частина електрокари - це АКБ, тому бажано при придбанні звернути на неї особливу увагу. Але і тут може бути знайдений альтернативний шлях - купівля бу батареї, заміна поганих банок, підняття залишкової ємності.

Купити б у електричний навантажувач

Купити бувший у використанні електричний навантажувач в Україні ви можете у компанії, що вже більше 12 років спеціалізується на цьому - КТС. Перед продажем електричного навантажувача спеціалісти нашої компанії повністю перевіряють не тільки стан навантажувача, але і стан акумуляторної батареї, тому купуючи у нас. ви повністю позбавляєтесь неприємних сюрпризів в майбутньому. До того ж ми надаємо гарантію на всі електричні навантажувачі, що продаємо. У нас ви можете купити як  трьохпорні, так і чотирьохопорний електричний навантажувач будь-якої вантажопідйомності.

Звертайтесь до менеджерів вказаних в контактах, і ми з радістю допоможемо підібрати техніку під ваш бюджет та потреби.

 

 

Вгору