На ремонтну базу КТС прийшов навантажувач LINDE H50D з пошкодженою пожежею електропроводкою. Навантажувач загорівся під час роботи і лише оперативність оператора не дозволила повного його вигорання. Пожежу швидко вдалось локалізувати і зупинити.

Linde 394 серії дуже технологічний навантажувач. Кількість датчиків, реле, блоків і іншого високотехнологічного начиння в ньому не поступається сучасному автомобілю. До того ж конкретно ця модель обладнана електроприводом сидіння оператора, робочим освітленням,  джойстиками управління робочою гідравлікою,  обігірвачем, кондиціонером та магнітолою... Загальний метраж проводів сягає декількох кілометрів, кількість конекторів сотні, десятки реле та запобіжників. Тому робота по відноленню пошкодженого електрообладання Linde H50 вимагала підвищеної уваги та  високої кваліфікації інженера.

Причиною пожежі стало коротке замикання. Від нагрівання проводи в жгутах поплавились та позлипались. Погоріли конектори, реле, запобіжники та блоки управління.

На щастя ДВЗ та  гідравліка не постраждали. 

Спочатку була демонтована вся електропроводка, для чого практично до гвинта було розібрано кабіну та підкапотний простір.

Складності додавало ще й те, що кожна Linde H50 394 серії - це свого роду конструктор, в якому під клієнта  для необхідної комплектації підбираються потрібні елементи. Адже кондиціонер потребує свого електрообладнання, як і магнітола і сидіння. Тому найти дві однакові машини ви навряд чи зможете.  Кожний елемент прописується через загальний блок керування навантажувачем, і якщо ви щось вирішите викинути, чи додати, прийдеться перепрограмовувати блок, щоб він не вибивав помилку і не ставав аварійний режим.

Ну і ще достатньо важливий момент - відновити навантажувач потрібно в його первозданному виді. Звісно завжди можна щось переінакшити (заколхозити), що особливо люблять українські гаражні кулібини, але такі модифікації дуже погано впливають на навантажувач і після таких модифікацій відновити його нормальну роботу буде практично неможливо. Спеціалісти КТС мають високу кваліфікацію та досвід роботи саме з навантажувачами Linde, Still, Toyota та інші. Ми маємо всю потрібну документацію та інструмент для ремонту складської техніки більшості виробників.

Після демонтажу одного з трьох двигунів вентилятора кондиціонера була виявлена така картина. Повне внутрішнє вигарння. Відновленню не підлягає. 

Принагідно хочемо нагадати про важливість використання запобіжників рекомендованих виробником техніки. Адже запобіжник з його копійчаною вартістю може врятувати вашу дорогостоячу навантажувальну техніку від знищення, а вас від незапланованих витрат. Тому забудьте про "жучки" і запобіжники більшого опору. Навіть варіант, що  я на 5 хвилин, а потім поставимо такий, як треба, бо нам потрібно допрацювати. Ці пять хвилин можуть обернутися трагдією, яка буде коштувати не тільки грошей, але і людських життів. Не шкодуйте на безпеку час і невеликі гроші.

Після десятків годин проведених з проводкою її було повністю відновлено. Замінені на нові знищені, чи понівечені проводи, конектори, реле управління.

Навантажувач повністю відновлено до заводських кондицій і відправився ударно працювати ще багато-багато тисяч годин.

КТС займається ремонтом та обслуговуанням електрообладанння не тільки навантажувачів Linde, але і інших виробників - Still, Toyota та інших.

Якщо вам потрібно провести ремонт навантажувача будь-якої складності, звертайтесь до нас!