Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 09:00–18:00

Без перерв

0
Мій кошик

Дизельний вилковий навантажувач

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою спочатку нові
Відображення:

Дизельний вилковий навантажувач

Дизельний вилковий навантажувач - це навантажувач, що пересувається і здійснює свої робочі функції завдяки двигуну внутрішнього згоряння на дизельному паливі. Дизельні навантажувачі дуже поширені на виробництвах і логістичних центрах завдяки своїй потужності, економічності і простоті обслуговування. 

 

Виробники дизельних навантажувачів

Найбільш відомими і поширеними дизельними навантажувачами в Україні є Балканкар, який міцно завоював лідируючі позиції ще за часів СРСР завдяки співпраці з країнами СЕВ.  З часу набуття Україною незалежності, відкрились ринки і до нас почали завозити високоякісні Європейські, Американські, Корейські та Японські дизельні навантажувачі. Останнім часом, завдяки глобальному тренду, спрямованому на здешевлення будь-якою ціною, з'явилось дуже багато китайських дизельних навантажувачів.

 Найкращими європейськими дизельними навантажувачами є німецькі: Linde, Still, Jungheinrich, та італійський: Cesab (вже Toyota). Загалом, всі європейські марки відрізняються високою надійністю і технологічністю. Японські виробники навантажувачів історично відомі своєю простотою та надійністю: Toyota, Nissan, Mitsubishi, Komatsu, TCM. Потрібно зазначити, що практично всі японські марки дизельних навантажувачів, за рідким виключенням, вже виробляються в Європі. Америка - батьківщина навантажувачів, там вони були винайдені і почали свій шлях по світу, тому американські  бренди дизельних навантажувачів завжди відрізнялись якістю і новаторством:  CAT, Hyster, Yale. 

Китайські дизельні навантажувачі на сьогодні вже досягли серйозного технологічного рівня, але можуть конкурувати з іменитими виробниками виключно в ціні. Купувати китайський дизельний навантажувач для інтенсивної та/або відповідальної роботи ще не варто.

 

Вантажопідйомність дизельного навантажувача

Дизельні навантажувачі, які на сьогоднішній день виробляються здатні піднімати вантажі від 1,5 до 72 тон. Але навантажувач понад 15 тонн можна зустріти тільки на величезних металургійних підприємствах, чи портах. Найбільш поширеним діапазоном вантажопідйомності у дизельних навантажувачів є від 1,5  до 8 тон.

 

Типи мачт  дизельного навантажувача.

Дизельні навантажувачі випускаються в основному з трьома типами мачт: Стандартна, дуплекс та триплекс. Є ще симплексна та квадриплексна мачта - але вони із розряду екзотики.

Стандартна мачта - найбільш проста в виготовленні і тому найнадійніша і найпоширеніша. Сатндартна мачта складається з двох секцій. Основні перевага стандартної мачти: відмінний огляд, надійність, простота обслуговування. 

Дуплексна мачта - також двохсекційна мачта, як і стандартна, але вона має одну суттєву перевагу - вільний хід каретки  завдяки своїй конструкції. Дуплексна мачта дещо складніша, але її використання дозволяє використовувати навантажувач при обмеженому просторі над мачтою (низька стеля, чи проїзди).

Триплексна мачта - трьохсекційна мачта з вільним ходом каретки. Ця мачта має найбільший виліт стріли при найменшій будівельній висоті самого навантажувача.

 

Переваги і недоліки дизельного навантажувача

Основні переваги:

  • Високий коефіцієнт корисної дії дизельного двигуна;

  • Простота експлуатації та обслуговування дизельного навантажувача;

  • Низькі витрати палива, відповідна низька вартість мотогодини;

  • Висока надійність і невибагливість до якості палива;

  • Відсутні простої для зарядки. чи заміни батареї, або заміни балона. Заправляти дизельний навантажувач можна буквально з каністри;

  • Може працювати як в екстремально спеку, так і в екстремальні холоди;

  • Дизельні навантажувачі не бояться вулиці, опадів і інших атмосферних явищ.

Основні недоліки:

  • Вихлопні гази. На дизельних навантажувачах не рекомендується працювати в закритих приміщеннях без провітрювання;

  • Шум та вібрація. Дизельні навантажувачі набагато шумніші від своїх газових відповідників, не кажучи вже про електричні;

  • Висока вартість ремонту паливної апаратури. Не дивлячись на високу надійність паливної апаратури в дизельних навантажувачах, вона все ж таки інколи виходить з ладу;

Тому купуючи дизельний навантажувач потрібно зважити всі за і проти, щоб потім не мати проблем при його експлуатації.

 

Трансмісія дизельного навантажувача

є основні чотири типи трансмісій на дизельних навантажувачах:

  • Механічна. Застаріла і вже рідко де використовується. Дуже надійна, але потребує від оператора досвіду в керуванні таким навантажувачем.

  • Автоматична.  Проста та перевірена часом автоматична коробка передач з класичним гідротрансформатором. Практично вся азійська та американська  навантажувальна техніка йде з автоматичною трансміссією: Toyota, Mitsubishi, Nissan, TCM, Komatsu, СAT, Hyster, Yale

  • Гідростатична. Піонером в цій царині являються навантажувачі Linde. В гідростатичній трансмісії дизельний двигун крутить насос, від якого тиски передаються на бортові мотори та основну гідравліку. Гідростатична трансмісія має найбільш плавний і точний  хід навантажувача. Для навантажувачів, з частою зміною напрямку руху - це найкращий варіант. Останнім часом з гідростатичною трансміссією випускають навантажувачі і інших брендів - Toyota, Jungheinrich, Cesab, Komatsu...

  • Гібридна трансмісія, вона ж дизель-генератор. Це вже основна трансмісія в дизельних навантажувачів STILL. Дизельний двигун в гібридній трансмісії крутить вже не коробку, чи насос, а генератор, який виробляє електрику для бортових моторів. Дизельні навантажувачі з гібридною трансмісією як і навантажувачі з гідростатичною трансмісією відрізняються високою потужністю при дуже плавному і точному ході навантажувача.

 

Витрати палива дизельного навантажувача

В залежності від потужності двигуна і навантаження на нього, витрати палива можуть різнитись і складати в середньому від 2-х, до 9 літрів дизпалива на годину. Для більш точного визначення витрат палива потрібно дивитись в інструкцію до кожного дизельного навантажувача окремо.

 

Дизельний навантажувач з наробком

Нові дизельні навантажувачі коштують дорого, тому відмінним варіантом є придбання БУ навантажувача. Дизельні навантажувачі відомих брендів виробляються з великим запасом міцності і здатні відпрацювати десятки років в надскладних умовах. Навантажувач з наробком до 6 000 мотогодин по суті є новим. До 15 000 - це сердній наробок. Понад 15 000 мотогодин - це також не є чимось страшним. Якщо цей навантажувач вчасно і правильно обслуговувався, то він без ремонтів зазвичай працює більше 25000 мотогодин. Ми обслуговуємо навантажувачі в яких наробок складає вже більше 30 00 мотогодин і навантажувач продовжує  продуктивно працювати. Звісно це стосується виключно преміальних навантажувачів - Linde, Still, Toyota. 

 

Купити Дизельний навантажувач БУ (бувший у використанні)

КТС вже 12 років займається продажем, обслуговуванням та ремонтом дизельних навантажувачів різних брендів та моделей. Спеціалісти нашої компанії мають великий накопичений досвід в обслуговування дизельних навантажувачів Linde, Still, Toyota та інших.

Ми реалізуємо дизельні навантажувачі як зі складу в місті Києві, так і привозимо на замовлення з Європи. Перед продажем дизельного навантажувача ми проводимо повну діагностику навантажувача і передаємо його клієнту у відмінному стані, готовому до роботи і постановки на облік в держорганах.

Ми впевнені в автонавантажувачах, які ми пропонуємо, тому і надаємо на них гарантію.

Щоб купити БУ дизельний навантажувач вам потрібно визначитись з наступними основними  моментами:

  • Вантажопідйомність навантажувача;

  • Висота підйому вантажу;

  • Будівельна висота наватажувача;

  • Бажану марку (наші спеціалісти з продажу допоможуть визначитись і в цьому питанні);

  • Рік випуску навантажувача і його наробок;

  • Бюджет на придбання.

Купивши у КТС  будь-який дизельний навантажувач бувший у використанні ви можете бути впевнені в ньому, оскільки ми пропонуємо повний спектр послуг протягом всього життєвого циклу навантажувача.

 

Вгору